środa, 23 grudnia 2015

Święta w szkole

W naszej szkole impreza świąteczna to dość duże wydarzenie do którego przygotowujemy się na długo przed i za które odpowiedzialni są międzynarodowi nauczyciele. Trzeba przygotować przedstawienie, zorganizować imprezę klasową i zrobić dekoracje. 

Przedstawieniem głównie zajęła się Tania - moja koleżanka, która ma pierwszą klasę tak więc klasy 1-3 tańczyły razem. Próbą nie było końca, my miałyśmy dość a dzieci tym bardziej. Na próbie generalnej chłopcy prawie nie mieli pojęcia co robić... ale na przedstawieniu wszyscy zrobili co trzeba. Ja nie wiem jak im się to udało. W każdym razie wyszło dobrze. 

Impreza klasowa też była 1-3, na naszym piętrze 3 klasy z rodzicami, braćmi i siostrami czasami, masa jedzenia i pełno ludzi. Rodzice tutaj bardzo lubią przychodzić do szkoły (ja nie wiem czy oni nie pracują że o 11.00 we wtorek większość rodziców może pojawić się w szkole...?) i brać udział w imprezach. Tak więc rodzice przynieśli wszystko:)

Ja miałam zrobić dekoracje w swojej klasie... a że najlepszą artystką nie jestem to był trochę problem i miały być dekoracje minimalistyczne... ale dzieciom się tak spodobało że zrobiliśmy strasznie dużo dekoracji i nasza klasa wyglądała pięknie! Gdyby był konkurs na najdłuższy łańcuch też byśmy wygrali ;)

Cała klasa robi łańcuch

Cuda wianki ;)

Takie choinki!
Paznokcie też gotowe
Przebierańcy 
Świąteczny pies
Występ przedszkolaków 
Były też jasełka
Liceum trochę nie rozumie idei przedstawienia świątecznego...
Ale raczej nikt się tym nie przejmuje 
Ważne żeby było seksownie... ;/ 
Nasze przedstawienie 

Moja uczennica - jako choinka
Nawet paznokcie miała w choinki 
I wygrała konkurs na najlepszy kostium
Klasowa wigilijka
Dzieci nie wiedzą za co się zabrać 
Tyle jedzenia 
Czas na prezenty ! 

Secret Santa 
Moment na odpakowanie 


Już po imprezie - odpoczywamy 
Moje prezenty od dzieci (rodziców) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz