środa, 31 lipca 2013

Cardiff

Jako że wiele miejsc już w Anglii widziałam w tym roku moim celem była stolica Walii - Cardiff. Pracowałam na campie blisko granicy z Walią i wiedziałam że mój camp będzie tam miał wycieczki. Ale jakoś nie szczęśliwym trafem udało mi się tą wycieczkę ominąć. Bo albo akurat nie mogłam jechać albo jechali tylko na stadion rugby a nie zwiedzanie miasta i bez sensu...

W końcu mój ostatni weekend i ostatnia wycieczka udało się! Jest wycieczka do Cardiff i mogę jechać! Miasto w niczym nie przypomina zatłoczonego Londynu! Samo centrum jak dla mnie jest malutkie, całe wielkie centrum handlowe i pojedyncze sklepy znajdują się na tej samej ulicy, blisko pięknego zamku który jest główną atrakcją miasta. Poza tym jest niedaleko dzielnica gdzie znajdują się wszystkie ważne dla miasta budynki rządowe i ogromny park nad rzeką idealny na niedzielny relax. Spokojnie można zwiedzić Cardiff w jeden dzień tak jak zrobiliśmy to my z moją wycieczką Chińczyków ;)


                                         Ogromny park




                                             Stadion


                                                      W zamku



                                        Wesele w zamku









                                                     Centrum miasta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz