wtorek, 23 lipca 2013

Londyn

Uwielbiam London!! Strasznie mi się podoba to miasto! Kiedy tylko mam okazję to jadę i mimo że byłam już kilka razy i widziałam co nie co to wracam bo tam zawsze jest coś nowego a nawet jak nie to idę starymi ścieżkami żeby zobaczyć miejsca po raz kolejny. Pięknie się spaceruje po Londynie. Mam też szczęście do pogody więc nie ma co narzekać.

Atrakcje turystyczne takie jak Słynne Koło czy Pałac Buckingham są niestety dość drogie ale jest mnóstwo miejsc które można zobaczyć za darmo i muzea których za bardzo nie lubię normalnie to w Londynie są one jakieś inne, fajniejsze.

A to w sumie taki zbiór zdjęć z różnych moich wycieczek do Londynu.


Tortowy kościół
Wieżowce i domki...
                                                                       China Town

                                                               Platforma Harrego Pottera
                                                              Słynne budki telefoniczne
                                                                 Katedra
Piotruś Pan


Camden Town



















Harrods

Greenwich


O2 Arena
Muzeum


Pamiątki z Londynu





Zakupy na Carnaby Street



Piccadilly Circus
Museum Sherlocka Holmesa
Galeria Narodowa

Trafalgar Square


Parlament!
I koło


Big Ben




Tower Bridge





Tower of London




















Buckingham Palace




Zmiana warty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz