poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Słowacja - wspinam się!

Piotrek dzwoni: idziemy w góry! Chodź! Nie miałam co robić... No to mówię że ok... Myślałam że jakiś taki spacer gdzieś w okolicy... Pojechaliśmy na Słowację. Kazał mi zabrać górskie buty...bo będzie mokro i czasami są drabinki i łańcuchy... Hm... to chyba nie będzie tylko spacerek. I nie był! Masakra! Dawno w górach nie byłam. Widoki były piękne! Ludzi bardzo dużo. Ale duma z wyjścia na górę  - wow! Ale zakwasy miałam przez tydzień...

Velky Rozsutec - 1610m.n.p.m.

                                                  Plan wycieczki - co byśmy się nie zgubili
                                                        Serio tak wysoko idziemy??





                                                             Łańcuchy...
                                                            i drabinki...





                             To jakaś połowa drogi a ja już byłam zadowolona mogłam wracać








                                                           Na szczycie !








                                                                        Fuj!!
                                             Pyszny obiad! Smażony ser z frytkami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz