poniedziałek, 8 lipca 2013

Oxford - zatłoczone miasto!

Do Oxfordu mam chyba pecha. Miasto jest bardzo ładne samo w sobie ale ja zawsze tam jestem w wakacje, w weekend z 50 dzieciakami. Więc mam wrażenie że jest strasznie zatłoczone. Bo poza moją grupą jest tam jeszcze jakieś setki tysiące innych dzieciaków. W każdym razie byłam już kilka razy i jest dość małym uniwersyteckim miasteczkiem z kilkoma na prawdę ładnymi miejscami do zobaczenia plus oczywiście zwiedzanie jednego z uniwersytetów.

Spacerem po mieście...







                                               Słynny Christ Church College

                                                           W collegu

Kolejka do jadalni z Harrego Pottera
               




                                             Dziedziniec
                                                      Kaplica









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz