piątek, 17 maja 2013

Na lodowcu ponad Europą

Drugiego dnia jechałam z większą wycieczką około 25 osób w większości w moim wieku lub trochę starsi i bardzo międzynarodowi: Francja, Hiszpania, Chile, Peru, Anglia Izrael i jedna polska gringa. Tak w ogóle to bardzo dużo młodych Izraelczyków podróżuje. Już nie pierwszy raz spotkałam, ale tylko dziewczyny.
Zabezpieczyłam się tym razem bo trochę się bałam tej wycieczki bo to jeszcze dużo wyżej niż wczoraj. Ivan zrobił mi rano duży kubek mate de koka, zjadłam po śniadaniu dwie tabletki które się bierze jak się jedzie wysoko, miałam cukierki z koki i limonkowe (te to nie wiem czemu się je, ale się je) i po drodze kupiłam liście koki do żucia. Więc miałam nadzieję że przeżyje. 

Wyruszyliśmy oczywiście spóźnieni tym razem na południe od Huaraz. Po drodze były jakieś małe przystanki i niesamowite widoki. Po ponad 3 godzinach dojechaliśmy do miejsca gdzie już nie dało się dalej jechać i czekał nas godzinny spacer w górę do lodowca.

Szło się ciężko bo to w końcu ponad 5000 m.n.p.m ale udało się. Podobno lodowiec ten dość szybko się topi i jakiś czas temu było większy ale na mnie i tak zrobił wrażenie. Udało mi się dotknąć śniegu w Peru!! :-D jeszcze trzeba było wrócić z powrotem do autobusu i do Huaraz. Niestety moja głowa znowu szalała przy tych wysokościach  Zatrzymaliśmy się na późny lunch w moim wypadku tylko na zupkę i wieczorem byłam z powrotem w Huaraz. Trochę pospacerowałam ale ogólnie w Huaraz nic takiego nie ma. O 22 już byłam w autobusie do Limy bo na drugi dzień na 9 na zajęcia.

                                            Krajobrazy z autobusu


                                               Jakieś laguny mniej urokliwe

                                           Beeeeeeee




                                                  Rdzawa woda



                                            Taaakie kaktusy



                                       


                                                 Rysunki na ścianach




                            Przed wejściem na lodowiec można było wypożyczyć konia za 6 soli


                                    W drodze na lodowiec


                                            Mega wysoko!!

                                           Pierwszy widok na lodowiec

                                  Każdy przychodzący zostawia po sobie pamiątkę - to moja

                                    Moje jedyne zdjęcie z wyprawy
                                       Dotknęłam peruwiańskiego śniegu!!!









                                      Na rozgrzanie - rosół z kury
                                                        W Huaraz
                                                  Ciągle ktoś gdzieś tańczył






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz