sobota, 20 września 2014

Weekendowy targ Chatuchak

Weekendowy targ Chatuchak to największy targ w Tajlandii i jeden z największych na świecie. Otwarty jak sama nazwa wskazuje tylko w weekendy, nie daleko od centrum miasta. Już o nim słyszałam więc jak tylko miała wolne to pojechałam, nie tyle na zakupy co zobaczyć, pochodzić. Upał był niesamowity, ludzi tłumy (wyczytałam że każdego weekendu przychodzi tu dwieście tysięcy ludzi!)  a chodzenia jeszcze więcej! Ale kupić tam można dosłownie wszystko: jedzenie, ubrania, wyposażenie domu, książki, zwierzęta, kwiaty, antyki... cokolwiek! Stoisk jest tysiące! A ceny podobno bardzo atrakcyjne i warto się targować. Mi jeszcze trudno stwierdzić czy to prawda bo nie znam się tu jeszcze na cenach. I tak spacerowałam ze 3 godziny, po drodze jedząc coś co pani obiecała że nie będzie ostre a oczywiście było, pijąc zbawienny lodowaty shake owocowy i zajadając się pysznymi lodami kokosowymi.

Pewnie jeszcze nie raz tam pojadę :)


 Popularne tu kulki rybne - trochę ostre
 Shake melonowy




 Owoce... plastikowe










 Prawie jak Peru...
 Może wieżę Eiffla?







 Przeróżne jedzenie 




 Hiszpańska paella!




 Pieski


 Może styropian?



 Lody kokosowe w kokosie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz