środa, 28 sierpnia 2013

Trochę więcej Polski - Warszawa

Po wschodniej Polsce pojechałam jeszcze do Warszawy gdzie już kilka razy byłam ale jako że mam tam znajomych to fajnie jest ich odwiedzić jak już jestem w okolicy i mam trochę czasu.

Z Jessa, Olą i Piotrkiem obijaliśmy się prawie 3 dni... trochę zwiedzając, spacerując i jedząc :)

                                           Spacer po Warszawce


                                                 I stare miasto




                                                  I Pałac Kultury

                                        I Złote Tarasy


                                                     Mmm... śniadanie
                                               I lody!
I Piotrek
  
                                          I prawdopodobnie najlepsze burgery w Warszawie

                                                   I spotkanie z Maxem :)
                                            Food Truck Festival





Quesadilla nad Wisłą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz