poniedziałek, 3 lutego 2014

Oceanarium

Zaraz jak przyjechałam to pytałam uczniów co powinnam zobaczyć w Walencji. Wszyscy jednogłośnie odpowiadali że na pewno muszę iść do Oceanarium! Nie było to takie łatwe. Tzn łatwe było ale drogie :) Jedno wejść to prawie 30 euro. Więc postanowiłam poczekać i pójść z kimś. I tak w końcu poszłam z trzema kolegami którzy przyjechali tu na projekt i pracują niedaleko Walencji. Jeszcze nam się udało bo u nich w hotelu była promocja i bilety były tańsze jak się tam kupiło. 

W sumie oceanarium robi ogromne wrażenie. Szczególnie jak się nigdy nie było tak jak ja. Podobno jest jedno z największych i najładniejszych w Europie ale inni znajomi byli w jakimś innym a potem w Walencji i mówili że wcale nie jest lepsze niż tamto. Więc nie wiem... Nam się podobało. Spacerowaliśmy dobrych kilka godzin, pogoda była piękna i narobiliśmy pełno zdjęć :)



Tunele podobały mi się najbardziej!








Ośmiornica






Pod tymi ptakami trzeba chodzić ostrożnie bo mogą zostawić pamiątkę...








                                                      Show z delfinami





                                                    Rekiny!!











Telewizor... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz