poniedziałek, 27 stycznia 2014

Walencja z Hanią i Adamem

W końcu mam jakiś gości! Tyle musiałam czekać żeby ktoś mnie odwiedził w tym moim pięknym mieście... Pewnie wszyscy się rzucą jak już będzie mega gorąco. Ala Hania obiecała i przyleciała. Byli najpierw w Barcelonie a potem u mnie w Walencji. I spędziliśmy wesołe kilka dni, zwiedzając, jedząc, pijąc, imprezując ;)

W końcu udało mi się wejść na wieżę katedry bo już się długo wybierałam, byliśmy też obowiązkowo na plaży bo akurat był ciepły dzień, gotowaliśmy różne cuda - świeżego tuńczyka, krewetki, yuka i grzebienie kogutów... bleeee! Adam miał szalone pomysły.

                                         Jemy coś podobnego do kaszanki...

                                                     Dzwon na wieży




                                         Widoki na miasto z wieży



                                                       Skok na plaży!


                                                 Market i orchata
                                                 Orchata con fartones
                                             Tyńczyk
                                                 Grzebienie....

                                          Ciągle gdzieś tańczą...





                                                Z Anny tarasu nocą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz